Faircoaching

Mi köze Larry Crowne történetének az én útkeresésemhez?

2019. október 04. 08:47 - Faircoaching

Azaz: Hogyan indulj el, hogy megtaláld a neked való hivatást?

A napokban láttam A Larry Crowne című filmet. Az útkeresésről szól. Az újrakezdésről. Amikor a körülmények vagy a sors (vagy nevezzük bárminek) hatására elindult egy új úton. Vagy inkább megtalálta az útját? Nézőpont kérdése. Egy új világba került. És az új helyzetben meglátta a lehetőséget a változásra.

Vannak filmek, amelyek inspirálnak (nem mellesleg Tom Hanks remek alakítást nyújott). Mert meglátunk valamit. Ami a saját életünkben is valahol ott van, csak elő kell hozni. Illetve ennek hatására előjön – és nem hagy nyugodni.

timeforchange.JPG

Szerintem nem arról szól, hogy beiratkozott egy iskolába. Nem arról, hogy új dolgokat tanult, elvégzett egy főiskolát, amit korábban kihagyott az életéből. Rájött, hogy változtatni akar. És a dolgok is változni kezdtek körülötte. Végül összeálltak a dolgok, mert megtalálta azt, amiben igazán jól érzi magát.

Én is hasonlóan érzem magam, mióta kiléptem a korábbi munkahelyemről. Fontos tapasztalás – hogy elkezdtem élni. Új dolgokat tanultam, új embereket ismertem meg, szembenéztem a félelmeimmel, meg akartam találni azt, amiben igazán jó vagyok és amit szeretek csinálni.

Hullámvasutaztam – volt már néhány mélypontom. Amit megtanultam magamról: hogy keretekre szükségem van, hogy másoktól inspirációt tudok meríteni, hogy szívesen dolgozom csapatban, hogy kreatív vagyok, de ugyanakkor elemző is.

Az útkeresés lehet, hogy ijesztő, de egyben felszabadító érzés is. Amikor úgy érzed, hogy a helyeden vagy, amikor a lelkesedésed nem apad el néhány hét után és hatalmas energiákat tudsz megmozgatni a célod elérése érdekében. Amikor nincsenek kétségeid – biztos vagy abban, hogy ezt kell csinálnod.

De ahhoz, hogy ezt megtapasztald, szükséged van:

  • Nyitottságra
  • Bátorságra
  • Önismeretre
  • Tudatosságra
  • Cselekvésre

Ha olyan helyzetben vagytok, amikor bizonytalanul, boldogtalannak, kiégettnek, unottnak, fásultnak érzitek magatokat a munkában és elhatároztátok, hogy ezen változtatni akartok, forduljatok hozzám. Ha kíváncsiak vagytok, hogyan működik ez a gyakorlatban, olvassátok el majd a következő bejegyzésemet, ahol a coaching folyamatról és az eszközökről írok majd.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://faircoaching.blog.hu/api/trackback/id/tr2815191796

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása